Beni Affet 128. Bölüm izle 11 Nisan 2012



Tanitimi Gec
                                                                                                                                           
Add to: Facebook.com
Puan Ver:
Dizi Açıklaması : Beni Affet 128. Bölüm izle, Beni Affet 128. Bölüm, Beni Affet 128. Bölüm seyret, Beni Affet Son Bölüm izle, Beni Affet 11 Nisan, Star Tv ekranlarında 11 Nisan 2012 Çarşamba akşamı yayınlanan Beni Affet Dizisi 128. yeni bölüm full hd izle.

15248 Kisi izledi. | 3.7 Puan verildi.
Sure: | Tarih : 11.04.2012'da eklendi.
Etiketler : beni affet 128 bölüm beni affet son bölüm izle
URL      :
Dizi Yorumlari
Yazan : tuba kaya |Tarih : 18.04.2012
dizide feride çok güzel oynuyor

Yazan : emine günes |Tarih : 12.04.2012
burda en güzel rolünü kadar yapiyo diyo oglum mert günes

Yazan : sinem sinem |Tarih : 12.04.2012
bahar ı hiç sevmiyorum çok saçma hareketleri yürüyüşü konuşması ağlamasından bile nefret ediyorum şu kızı ağlatmayın gözleride bi toğaf bu kadar saçmalamayın dizi iğrençleşti

Yazan : peri |Tarih : 12.04.2012
iyice sacmaladi o degildi bendim ben degildim oydu okul musameresimi oynuyolar zaten kader ve tunc olmasa hic bakmicam

Yazan : boran |Tarih : 12.04.2012
yani böyle sacma sapan bir dizi görmedim.bölüm bitiyor bir adim ilerleme yok dön dolan ayni yerden dönüyor .sacmaladikca sacmaliklar cikiyor bölümler birbirinden tamamiyla kopuk.dizi biterken ve bir sonraki bölüm baslayinca öncekinden eser yok.ya lütfen sacmalamayi birakin .seyirciye sayginiz varsa bir yerde bir kac kötülerin ,sakladiklari gercekler ciksin .herkes tam bir sey konusacakken .kesiliyor .yani hep ters iliskiler sacmaliklar .yönetmeninde senaristinde Allah belasini versin .ve artik seyretmiyor ve etmemeye davet ediyorum

Yazan : gunes aylin |Tarih : 11.04.2012
saçma bi dizi herşey aynı gidiyor...ne amacı varki ?

Yazan : zuhre nur |Tarih : 11.04.2012
bu diziden baharı atarlarsa daha güzel bir dizi olacak. herkes rolunu güzel oynuyor ama bahar yapamıyor bu diziyi bazuyor

Yazan : merve şahin |Tarih : 11.04.2012
çok güzeldi:)

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *
Guvenlik No: *
Reklam
Benzer Videolar

Beni Affet 128. Bölüm izle 11 Nisan 2012